Örebro =)

Är som sagt hos syster...
Jätte jätte mysigt..
igår åt vi bara massa gott å kollade på let´s dance..
ja tycker fel vann..men men...


Idag har ja shoppat i Karlstad..
Fick värsta allergi-chocken..
AS läskigt...Drack en monster å fick världens utslag i HELA ansiktet..
Gjorde ont som fan..Typ som att nån hällde varmt vatten på mig =(
Såg helt mupp ut..Typ stod ut från ansiktet...Hahahaha...
Men efter ca 15 min la det sig...Uscha..Läskigt som fan..
Typsikt...Vågar man aldrig mer dricka monster dricka...

Sen har vi bara ätit mat..Inte hunnit mer =)

Ikväll ska vi göra Örebro ;)
Ska på förfest hos nån av syrrans vänner..
Blir trevligt..
Bara jag vaknar lite..Sitter typ å sover..

Hoppas det gått bra för Elin idag också <3

Uscha..Jag drömmer så mycket mardrömmar =(
Fattar inte varför...Sen vakna ja klar-vaken halv 8..Kul..
William hade också drömt mardröm tydligen..
Han drömde att hans snuttisar kom till himlen hahahahaha..
Hur söt liksom =) ?

Nej nu ska ja rycka upp mig..
Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0