Pizza

Oj vad jag är bakfull...
Aj aj aj..
MEN!!!
Fuck va kul vi hade igår =)
Var i Örebro på nån förfest å de va grymt trevligt..
Sen ut å dansa arslet av oss..
SKulle möta upp Peter å sen Pontus..Men grabbarna spelade skivor på
2 olika ställen,så de blev inte av..

Blev pissfull när det var dags att åka hem..Hahaha finns kort jag helst inte skulle vilja se ;)
Väl hemma käka vi,sen skulle ja sova..
Men fick ett väldigt trevligt natta samtal ;) Så ja kunde inte sova förrens vid 5 <3
Upp halv 8...
SKJUT MIG =)
Åkte iväg på Williams 4 års-kalas..Jag har ätit sjuukt mycke tårta..Hatar tårta..
Men detta var en chokladtårta...Mmmmm...Finns de nå bättre..Inge grädde ,bara choklad...
Både vit och mörk...Aldrig ätit godare...
Mådde illa sen..

Kom hem för nån timme sen..Å nu har vi precis fettat  på oss ännu mera ,med en varsin pizza..

Usch..Nu är de slut på fettismat,nattamat,sprit,godis å rökning..
Kommer hem på tisdag..Då blir de träning varje dag innan sälen =)
Så ska ja bara äta nyttigt..Det lovar jag mig själv..
Tur att de e när ja kommer tillbaka till norge ja ska börja..För här idag kommer de ätas godis haha..

Jag älskar min syster..Vi har alltid så kul..Skrattar så vi kissar på oss..Typ som du å jag Elin..
Systerlig kärlek <3 <3 <3

Nu ska vi kolla på någon bra rulle å bara dö i soffan...

Kommer lägga in bilder senare ikväll..

Massa massa kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0