Relaxxxxx


Kom precis hem från Haris.. Vi har haft myskväll med film... Fegge skulle också vart med men han svek oss... =D.
Dumdum..

Måste fixa mitt pulspass till på lördag... phu... Så mycke förberedelser, alla rörelser måste sitta! Fuck va jag har lite tid på mig... haha.. men Elin löser..

Saknar min syster... Vi hade så mysigt när jag var hemma.. Så sjukt att man kan tänka på EXAKT samma sak. Heddan började prata om någonting som jag tänkte på i precis samma sekund.., Hänt flera gånger... 
Om nånting som skett flera dagar tidigare tex.... läskigt..
Nånting med systrar <3.

Jag och min fina har relaxat på spaat idag... Det behövde vi... vår egna kvalletid =D
Åt god mat, tränade och bubblade... Underbart!! Behövde släppa lägenhetssök och annat skit.. 
 

Imorn blir det Dansaerobics och träning heeeela dagen... lovely!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0