Så kul

haha fan va ord kan misstolkas
kolla bara på detta

Jessica

ja men nu e ja slapp som fan...haha

:P:P

fan va sälen förstört mig

:(:(

11:21peter

haha slappis.... kan ju misstolkas

det gick hett till alltså :P:P




vi pratade alltså om träning..
Lilla Peter är så söt =)

Dom ringde från jobbet idag :D
Jag ska på möte med hösta chefen som flyger in från Danmark..
Hahah så jävla kul...Hur fan ska ja fatta vad hon säger?
Kommer få ta allt på engelska..

Direkt efter ska vi kolla på lägenheten..
Hoppas verkligen jag har turen med mig den dagen =) =) =)

Allt känns som sagt snurrigt nu..
Men idag mår både jag och Keno bättre <3



Vi ska shoppa imorn å leka med stine..Sen ska ja lära mig styrkan också..
Nice.....


Puss på er alla små ostbågar











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0