shoppat som en toooook

jag har köpt världens kanske coolaste ugg`s stövlar...weee..dom e vita å glänser i lila =)
sen köpte ja ett par timberland skor som e brun/orangea å typ 5 tjocktröjor från o´neill...wee...ÄLSKAR å shoppa...

idag blev vi väckta av elins lur halv 9...Kul...sen upp å städa..
åt frulle å sen löka vi i nån timme..leta lägenhet som tokar..
går åt helvete....bajskorv..

gick till badet..träna bara 30 min på cross trainern och gick sedan ner i aerobic salen å körde mage..
that´s it..orkade inte mer idag hehe..käkade lunch på spat...gott gott gott..ja har vart så konstig i skallen..
helt yr å skakat...hm..

sen gick ja hem..duscha å sen kom stine den fine å hämtade mig så åkte vi å shoppade...

sen direkt på jobb...var väldigt lugnt ..Jag ska få öppna ensam på torsdag hehe..läskigt..
men kul med ansvar på en gång =) gillar alla grabbarna skarpt..


Slutade 8..Gick å handlade en chokladkaka och en stor baugette..
chokladen tröck ja i mig på vägen hem..sen gjorde ja avokado mackor å té..
finns de nå godare..mumma...fan..ja som inte skulle äta godis...mens?


imorgon jobbar jag på damernas afton..kan bli kul...bra me lite mer jobb =) sen e de möte för alla instruktörer...
vi ska prata ang allas pass å lägga upp nya scheman..hoppas vi får fler pass =)


sen torsdag jobbar ja på legit å den spinning =)



hoff,anders och marcus...vi räknar ner dagarna till vi kommer till er i säääälen <3 <3 <3

anders är så fin som kommer å hämtar oss i trysil =)
de e en riktig vän de..

så jävla kul..har typ hela v uppstyrd när vi kommer =)
kul att peter å pontus e uppe oxå..pontus ska dj a  på fjällis å tandå =)
kommer bli gaaaaaalet.....

åh..ja blir så glad när ja tänker på hur bra å fina vänner jag har!!!!
här är lite bilder =) =)
ni är många många till men ja hinner inte lägga upp mer nu ;)
ni vet vilka ni är!

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0