Sjuk =(

Jaha..Då vaknar man å mår som en PISSRÅTTA!!!!
Bajskorv..Nyser hela tiden å huvudet är sååå tungt..
Gick å la mig vid 12 igår...Somnade kl 3..Kul..
Får panik av att ja inte kan sova..
Å inte har någon ork..

Men är glad trots allt..
Ska ju få åka till mitt underbara sälen snart..
Anders e världens bästa som hämtar mig kl ,13 på söndag i Trysil..
Sen blir de party party party..
Vi ska göra en repris på alla <3-dag
Middag,vin,dans å mys..Ja marcus,elin å anders..

Nu sitter ja påväg hem till Norge igen..Hummer å ja ska äta middag.
Fan va mys..
Jag och sis har haft underbart..
Jag måste ha världens bästa syster..
Älskar henne och hennes barn så sjukt mycket..
William som fyller 4 nu är så fantastisk med lilla Isabell..
Verkligen överbeskyddande..Det är mysigt å se =)
Tack för allt sis..


Nu måste jag bara bli frisk..Jobbar nu ons å tors..Bra me 130% OB...
Sen ska ja börja packa allt inför flytten..Det börjar ju närma sig ;)

Nu ska ja försöka vila lite..

Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0