snurrig

ja e sååå snurrig...


vi måste flytta från lägenheten senast sista april..
vart tar vi vägen då?vi har ingen annan lägenhet?

hur blir de med mitt jobb som butikschef om jag nu tar de..

ska vi hyra i oslo får vi räkna me en hyra på 15 tusen typ..MINST..
sen kostar mitt underbara tågkort ca 2000 i mån!!!!!

plus att ja får en resväg på minst 50 min..

allt nu blev svårt...


ska ha möte me dom nästa ons..diskutera löner m.m...
får ja en bra deal kör ja...
gotland finns kvar,thai finns kvar...alla vänner finns kvar...


ja måste bli vuxen..

elin drar ju på PT utbildning i juni..sen kommer hon tillbaka..å hon vill bo i oslo..

så kul..may-irene som vi hyr av ba-kommer ni flytta ifrån varandra nu?
Varav båda ba-NEJ...ALDRIG... i kör hahaha..de va lite kul =) =) =)


vi sitter ju ihop..man tar inte isär ett hjärta ;)



Imorn skulle ja på yttligare en intervju..men ja skiter i de...
orkar inte nu...för mycke å tänka på!

ja e iallafall glad över alla möjligheter som kommit...


imorn ska ja träna..sen till grabbarna i sandvika..

petter å victor kommer å hämtar mig..så drar vi hem tilll dom..
elin kommer vid 10 någongång...ska bli kul...dom är såååå underbara...
dricka vin,äta godis å spela skivor...

sen ska vi shoppa på lördag tror ja..


fuck va ja shoppar...bränt flera tusen på de få dagar ja vart här hahaha =)
vem bryr sig...pengar e skit...



gick jätte bra på min spinning idag...sååå kul med ny musik...


nej nu ska ja chatta lite mer med hoff...saknar henne sååååååååå..


bara veckor kvar tills vi ses min älskade vän!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0