Söndag

Vi har kört spinning och styrka..

Jag vet inte vad det är med mig..Var helt död innan passen ens börjat..
Jag och Viktor som var på Elins pass..Hon är så duktig min lilla Elin..

Sen åkte ja å Viktor hem till oss och fikade lite..
Viktor kan verkligen sätta mig på plats..
Haha satt typ och vart förbannad på han i fredags..
Men det är bara för att han har rätt..Å jag fel :P
Han läser mig fan som en öppen bok..Aja...
Det är  iallafall bra att få lite råd och sånt av nån som been there done that...


Nu sitter jag och tycker synd om mig själv för att jag är ensam..
Jag hatar att vara ensam..Jag tänker bara så mycket då!
Elin jobbar till 10...Seeeeegt...


Vi ska iallafall kolla på nya lyan på onsdag..Hoppas verkligen att det blir bra..
Emma som har lägenheten nu e så mysig..Den är liksom på 130 kvm å öppen
spis i alla rum..NICE!
Blir det inte så att jag tar jobbet som butikschef så kommer jag nog åka hem till
sverige en sväng å ta körkortet...Känns som att det är dax nu =)

Många tankar som snurrar..Vart ska vi bo? Jobba? När? Var? Hur?


Killarna kommer tillbaka från Thai imorn..Skönt att bolla lite med dem också..


Jag är iallafall sååååå glad över att anders kommer till Oslo i sommar..
Han är världens bästa bästa bästa=) Vi ska bo tillsammans då =)

Där är jag faktiskt avundsjuk på jägertjejerna..Dom ska få leka med MIN anders ;)
Å Marcus..Ni får krama dem massor från mig...Jag kommer inte till dem förrens i april...
Men det är igentligen bara en månad kvar..Å gud så jag längtar...


Imorgon ska vi på utbildning  på badet..Sen jobbar Elin och jag ska gå på aerobics..
Tisdag..Sämst dag..Blir bara träning..
Onsdag..Arbets-intervju del 2 och sen till Oslo..
Torsdag..Fetaste festen i Drammen =) Alla ska ut..MEN...Jag har pass,sen jobbar ja 8 dagen
efter..SÅ blir nog ganska lugnt för mig..
Fredag..Jobb,Träning och mys..Hoppas verkligen Fegge å vi ska leka =)

Ser min vecka jobbig ut eller?! Nej..SÄMST..
Hatar att inte ha massor att göra..
Men var sak har väl sin tid..
Jag ska vara bra på träningen iallafall=)
Så mycket godis som ja tryckt i mig denna helgen..Hjälp!!!



Jag blir påriktigt mupp av att inte veta var ja ska bo!!!!!!!
Elin kom hem nu....



Jag är så glad att jag har henne...Hur hade mitt liv sett ut annars..
Hon är min lilla sol =)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0