Träning träning träning...Soffmys. och nu blir det lite fest... =)


Sjukt skön dag.. Började med föreläsning som handlade om maxpulstest mm. Intresting intresting.
Sen va det gruppträning i 3 timmar.. weehee... aerobics, bosuboll, dans och pilates.. Nu vet jag hur instruktörerna jobbar och lägger upp passen.... sjukt bra.. Känns som man verkligen kan utvecklas på moov.. Hoppashoppas det kan bli lite mer jobb där.. 

Haha sååå kul, en sjukt trevlig kille på min spinning berättade att han precis har blivit pappa... Så fråga jag om det blev en tjej/kille... Och den vart en liten jenta.. =).. Så jag säger "åååå va sött, en liten tö".... Så nääääära på å säga TÖS. Som betyder slampa här i Norge.. hahahhahahhaha Fuck va jag höll på å göra bort mig..

Dags å dra ner på Glas.. Sjukt fint ställe nere vid strandpromenaden... Ska vara snowboardsefterfest där ikväll..
Kan bli kul! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0