Underbara dag

solen har varit heeeelt fantastisk idag =)

vi vaknade ganska tidigt..mötte upp stine..gick till våran favvo butik..

jag köpte 2 aaaaas snygga tjocktröjor...elin köpte också det =)
jag övertala henne om den ena..den va lite dyrare men sååå jävla fin...
ja ska låna hela tiden ;)

sen gick vi till badet..åt lunch i soooooolen...
asså att lite sol kan göra en så lycklig =)
sen träna träna träna..


sprang på lite bättre tid idag...skönt att man börjar få okey frås igen ;)
sen körde jag igenom elins styrka..

ikväll har vi bara ätit ätit å ätit...vart sååå hungrig..
elin blev heeelt galen när jag tog fram gelehjärtarna hahaha..sötnöt...


viktig dag för båda oss imorgon...2 arbets-intervjuer och sedan kolla lägenheten..



skriver mer imorn...

löööv


Dom här 2 snygga brudarna ska på intervju imorgon ;)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0