vad gör vi?

Det blev ju ínte alls mycket klarare igår...


Det var inte så populärt att jag tänker flytta in till Oslo..
Men ska på sista mötet idag och höra vad dom säger ang det och lön..

Jag kommer alltså pendla 2 timmar om dagen..Men de e värt det för ja vill inte flytta från Elin =(
Kanske kan komma överrens om att jag kan "jobba" på tåget..Vi får se..
Men ja e fortfarande lite lite osäker..Det är minst ett år jag ska vara där,...Fuck att det ska vara så svårt!
Jag och Elin  var i Oslo igår..Bra att ja shoppar massor när jag inte har någon inkomst..Fuck face...
Men men..Vi lekt med Olle bolle och Sebbe..Åkte hem till dem å "hängde"..
Vi skulle ju kolla på lägenheten som vi kanske ska flytta till ,men Emma svarade aldrig..
Fattar inte varför?Det är ju piss dyrt å åka in till oslo varje dag..Minst 200 spänn för tåg..Kul..

Aja..Är det så att vi inte får den där lägenheten så ger vi upp för ett litet tag..
Vi drar hem och vilar upp oss..För som det är nu så mår varken jag eller min skatt bra..
Vi vill bara veta att vi har någon trygg punkt att gå efter..
För får vi lägenheten är vi där MINST 1 år..Orkar inte flytta runt mer..


Skulle det vara så att det skiter sig så är vi ändå bäst! Vi har utvecklats och gjort så jävla mycket roliga och bra saker sen vi flyttade hit...Och sen är det så att det kanske kan vara skönt att komma hem lite..
Vi har så mycket planer..Jag ska till mormor å morfar å köra massa massa bil :P Sen kommer Elin efter en v så ska vi bara mysa =) Sen blir de intensivkurs i körkortet och Elin går PT kursen..
Sen har ja jobb i sverige hela sommaren om ja vill =)
Galet kul jobb dessutom..Så jag hänger inte läpp =)Å då drar ja me Elin...
Sen ska ja ju till Elin v.28 och 29..Det kommer vara sinnes...SÅ.....Det gör ingentligen ingenting om vi lämnar norge för ett tag..Det finns ju kvar.
Det kommer flera tåg..Är det meningen att ja ska ha detta jobbet får vi lägenheten..Om inte så åker vi hem...
Inte mer med det =)


Allt löser sig alltid...Elin och jag kommer bo ihop ändå..Vi kommer aldrig släppa varann =)

Nu ligger hon å sover som en liten prinsessa =)
Jag ska gå och köpa god mysfrukost till oss..Det kan vi behöva =)
Massa färskt bröd...Mumma....


Spinning ikväll då..

Är världens fest på byn ,men vi är så trötta så vi skiter i det idag..
Ingenting här känns riktigt kul nu när man har så mycket..
Vi vill bara få ordning på allt...
Veta hur de blir =)
Sen jobbar vi imorgon kl,8 också =)
Sen mys mys mys kväll..

Världens roligaste inspirationsdag på lördag också på moov..
Då ska vi träna massor =)


Nu ska ja springa iväg...




Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0