weee

pratade med hummer imorse..
snart kommer han hem weeee =) =) =)
saknar dom som tusan...

idag har ja tränat på mitt nya spinn  pass..gick bra =)
älskar musiken...

sen har vi sökt mer jobb..
jag var inne i en butik å på vägen hem ringer chefen,så ja ska på intervju imorn kl 2..
Hoppas verkligen att det går bra...behöver mer jobb..


ikväll ska vi till stine å mysa tror ja..om de inte blir för sent..
ska upp tidigt imorn å träna..

sen ska ja på mötet å sen till olso..
leka me olle å shooooppa..sen ska vi hem till victor å petter på middag..
nice ;)

hoppas dom kommer på mitt pass på torsdag...

blev helt varm i hjärtat när en av mina kunder slängde sig i mina armar å ba-
åh...vad vi saknat dig..när börjar dina timer???



kan man bli annat än varm i hjärtat? =)


jag är så glad att ja å elin är tillsammans igen..
allt känns så mycket bättre..
man ska verkligen umgås me människor som elin..
då blir man en bättre människa =) =)

älskar dig elin...

nu ska vi äta middag...



JUSTE..måste skriva..ja börjad gråta igår hehe,fick världens finaste mess av Marcus i sälen =) =)
han skrev - Jag saknar dig min syster =( sälen är inte alls samma sak utan dig =(


Åh....så glad ja blev..ja saknar dom också..hur mycket som helst..
men de e bara några v kvar..sen kommer vi ;)



puss alla <3


Nu ska ja bjuda på en lite knasig bild hehe..
Men ja gillar den ;)
Lite porr liksom hahaha..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0