Wow vilken start på veckan...



Sämst jag är på att skriva men det har varit rätt så intensiva dagar...

Måndag jobb från 9-21... Samma på tisdagen... Monsterpass på nya jobbet =). Mycket jobb inför öppningen nästa vecka..
Man har lärt sig en helhel del. Men det är såååå mycket kvar... Har väll 400 sidor med information att läsa i helgen.. Lovely!
Snacka om att detta är mitt livs största utmaning haha. Sjukt spännande... Det är bara att göra sitt bästa mer kan man inte göra.
Måste lära mig att inte ställa för höga krav på mig, men man vill ju lära sig så mycket man bara kan på en gång.. Men man får ju bara ta lite i taget.. =)


Älskar min Jessica... Det går liksom aldrig att ha tråkigt med henne.. haha... Min lilla mupp. Jag tror jag ska fria till henne så hon är min för alltid hehe ;)... 
  

Imorn blir det ta-hand-om sig dag =).. Shopping, träning, och velväre.
Guuuuuud så underbart.. =)


Börjar nästan grina varje gång man pratar med Amanda... så söt e hon.. Ledsen att man typ missar hennes uppväxt.. Hoppas hon inte glömmer bort mig =(.. Får skämma bort henne ordentligt när jag kommer hem i sommar =)... Älskade lilla fina Amanda... Det är min tjej det....


Hoppas att Jossan kommer hit i valborg ... direkt från Australien =). ´weeeeeeeeeei.... och mina killar Danne och Jocke förstås!
Vi va i Malmö hos Danne förra året... Å i år blir det kanske Norge... =) =)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0