<3



Livet är en lek och jag är med!!!




Sjukaste helgen...

Fredags-godan,collage,white..med jess å gänget..
Sov 6 timmar från torsdag-söndag...Hur orkar man?
Lördag-sol,båten,v och limmo till white trodde vi,men nej vi åkte till EKERÖ!!!!
Haahha ja som skulle på släktträff söndag morgon halv 10..
Aja de va bara skita i å sova ;) Sen åkte jag och frugan taxi hem 9 på morgonen..Billigt hahaha...


Sen släktträff...va faktiskt riktigt pigg..mamma berömde mig ;) så de så...


söndag..godis ,godis och godis...



Igår..shopping å mys..


Idag..hem till b på ekerö..äta middag där,film,bubbla och sova över tror vi =)


Johanna min fruga är kvar <3 <3 <3 vi har heeeeeeelt underbart...


Har så mycke å berätta men orkar inte nu för nu kommer theresa på frukost =) =) =)
såååå mysigt...länge sen ja träffa henne....sjukt...

imorn blir de frulle hos jessie <3 sen utgång å torsdag ÖREBRO!!!!
=) =) =) längtar massor...fick ett meddelande inatt som gjorde mig riktigt glad ;)
weeeee....



Elin de hade varit 1000e59e0954  gånger roligare om du oxå var med mig...
Längtar så tills du kommer och tänker på dig nu å hoppas allt går bra...

Sitter på din axel..

Massa kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0