Drömmar!

Jag drömde en dröm om dig igen..
Jag vaknar och mår dåligt...
Har ont i magen och tänker ÄNNU mera på dig..
Helt sinnes sjukt hur en person kan fastna...
Läskigt nästan...

Jag drömde att jag träffade en tjej på jobbet som hade varit i din stad..
Hon berättade att hon vart ute där i helgen..Jag hade sett bilder på henne och dig så jag frågade henne
om killen hon träffat i helgen..Hon berättade att han hette .... och han jobbade .... och så hade hon sovit där
på efterfest..Jag frågade om dom legat och de hade dom..Och han hade stor kuk....
Hm...Så ja sa att gör du det igen komme ja döda dig för han å ja har nått...
Jag slippade..
Hon å ja började prata massor i en gammal bussstation i trä...
Vi kom riktigt bra överrens tillslut och kom fram till att du är ett riktigt jävla skithuve..
Du är så jävla vilsen och lever bara för dagen..Jätte kul ett tag,men kom igen...

Sjuk dröm..Jag drömmer om dig minst 3 dagar i v...Varför gör jag det för???!!!!!


Jag vill liksom släppa.....



Hm..Aja..Det var de =)

Igår va kul..Vi gick hem tidigt....
Idag komme anders,c-t och david på besök..
Vi ska till spat...
Elin ropa nyss att hon känner sig sjuk,så ja ska ta hennes pass idag..
Kan ja behöva pga all min shopping...
Igår blev de 3 par uggs,  3 tröjor och 10 strumpor..Hehehe...
Nice va..Men 2 av sakerna e presenter..Älskar å ge saker...
Ena till lillebror andra till lilla Isabell...Men den till Isabell e från både mig å Elin <3

Men då tjänar ja iallafall 600 på 2 timmar,så de e bra =)
Sen jobbar ja mån,tis,ons,tors,fred,(då kommer mikaela) lörda,sönda..
Weeee..money money money..
Sen e ja ledig lääänge hahahahha...

Jobbar i intervaller typ haha...

Aja...Nu ska ja göra frulle...Slänger in några bilder från igår...

Min vackra docka <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0