=)

Elin e så rolig...


Igår åt hon middag med mig på jobbet..Då gav ja henne en avokado i en påse som hon skulle ta hem till mig..
Å imorse hittar ja inte den..Då frågar ja vart hon lagt den?!
Då kommer hon inte ens ihåg att ja gett henne den påsen..Å absolut ingen aning om vart hon lagt den..
Stackars lilla älskling som inte mår bra..Hon är sååååå tankspridd...
Men snart så kommer de gå över och hon kommer må bra =)
I know it ;)



Vad har hänt idag då?Inte ett jäkla skit...
Jag vaknade 9..Sen satt man å löka nån timme,handla frulle till mig å elin..
Sen gick ja på en promenad på 1 timme å sen somna ja..
Å vakna för nån timme sen hahah..Sinnes..Snacka om att kroppen e trött..
Vi har nu lagat köttfärsås..Gott gott gott..
Men hur fan kan norrmännen kalla det köttdeg..hahah de låter  ju sååå äckligt...

Nu ska ja å Elin kolla film..Vi har lånat 10429829739 filmer av min chef =) =) =)
Så nu blir det nog robin hood =)

Hummer å krille-dill kommer snart också..Ska hämta lite kläder...


Om 2 dagar e Mikaela här..Weeee...

Å vi ska ha as kul p å16 Maj =)

Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0