Fina lilla Mamma <3


Mamsen kom hit i fredags =) =)
Heeeelt underbart!
Hon fick en lyxig ansiktsbehandling på badet, lunch och så spaade vi på dagen.. Bara slappade..
Vi har haft bästa vädret, gått promenader, druckit rödvin, rökt på ballen, ätit massor räkor.. å bara pratat massa skit... Så mycke som har hänt under alla år, bra och skit som är skönt att prata ut om..
Älskade lilla mamma...Hon är bäst! =)
Usch! imorn åker hon hem..
 

Har en jävla ångest över att gå tillbaka till jobbet på tisdag... Känns som att något oväntat kommer ske.. Som att Elisabeth kommer säga att hon inte har fått min uppsägelse eller annat...  Faan alltså om hon sabbar för min utbildning...

Kul är det att Tor Egil frågade om jag vill utbilda mig till salsainstruktör eller annat inom dans... Men njaaaa.. Salsa?! haha.. Visst Dansaerobics VILL och ska jag börja hålla igen =).. Sen kommer jag få hålla yoga och vattengympa till hösten... Faaaaaaaaan va kul!! =) =) =)

Mikaela flyttar hit snart..  vår söta norrköpingstjej.. Vilken trio =)

JESSICA!! I miss U =(. KAn tänka mig att det är bra hemma... Snart ses vi i Karlskoga älskling!!! Weeei! Du jag och Hoff! Faaaan va kul!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0