Heeeelg!!



Skönt med två dagars ledighet... Snacka om att det behövdes..
Lite trist att man åkte på feber och halsont inatt... Har sovit heeeela dagen.. Blir väl så att det smäller till så fort man kopplar av..
Måste gå över till imorn! Finns noll tid att vara sjuk!
Fick tydligen en blackout i veckan.. Jessica och jag har tydligen snackat om en katt som sprungit ut på taket bredvid oss.. (stackarn kommer inte därifrån) =( 
Dagen därpå ropar jag till jessica att "shiiit kolla katten som är på taket..
Varav Jessica tror att jag skämtar!!
Kul att man fick en blackout! =(. Man blir lite rädd..
Jag ger jobbet en månad till, sen skiter jag i jobbet om det om det inte blir bättre..
Det är absolut inte värt min hälsa nånstans!
Det är som Jessica säger... Jag ska inte förstöra bästa tiden, för ett jäkla jobb.

Pratade massor med mamsen... Hon kanske kommer hit nästa nästa helg =) =). Då ska hon få se Drammen =)l
Sjukt vad man saknar lilla familjen.. Men se nr man väl är hemma så orkar man max med dom en helg, sen vill man hem igen haha


Nu kom Jessica hem, hon är så söt och höll mina timer idag!! Söta lilla. Vad hade man gjort utan min fina. Själv har man legat död i soffan hela dagen... Stackars mig =(.. 

Fegge och Haris hade sin inflyttningsfest igår,... Lille Fegge! Vi vill ha tillbaka vår mupp... =) =)
Håller tummen på att han får försäljningsjobbet =)... Det kommer passa feggpegg perfekt!

På torsdag ska det lekas med Haris =). Då blir det velväre hos Jessica.. Weeeie! Älskar röda dagar!!








Puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0