Örebro

Sååååååå underbar fantastisk helg =)

fredags drog ja å hoff till peter,pontus,jonas å frazze..
vi grillade hamburgare och drack vin...
sen kom mer folk å min älskade elin..
vi hade svin kul..dansa massa å mös =)
drog ut på stan..sen efterfest till morgonen..
å massa mys mys mys ;)


sov väl 2 tim den natten...sen upp å dra å shoppa...
herre vad slitna vi var haha....men de va bara å bita ihop..
vi kunde ju inte sova bort våra få dagar tillsammans...

sen hem,fixa middag till oss å peter..vi är ju så tacksamma att vi fick bo där =)
jätte gott..verkligen...

sen påt igen ;)
fixa oss..sen drog vi tills satin..hälsa på ibbe som jobba sälen..han blev superglad att se oss =)
sen till strömpis där pontus spelar..gryyyyymt drag...


idag har vi myst på stan..ätit mjukglass å bara pratat....

ja älskar verkligen mina elin x 2 <3 <3
jag vet att vi alltid kommer vara såhär bra vänner...
man vet verkligen vart man har varandra och det är fantastiskt...

ni är mina bästa vänner!!!!!!!

nu är ja hemma hos syster...dom har grillat...
ja å syrran ska mysa idag..får se om ja åker hem imorn eller på tisdag..
tar de som de kommer....


jag har så mycke roligt ja skulle vilja skriva,men tror de e bäst om ja sparar det i mitt <3



massa massa kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0