Oslo

Sjukt kul i oslo igår =) =)

Killarna kom å hämtade mig efter jobbet..Hem till dem,dom duscha å käka lite..
Sen ner på stan..Underbart väder..Jag köpte glass och dom drack öl..
Vi satte och på en utsiktsplats å bara mös...
Sen beställde vi pizza å köpte godis..Gick hem till dem och såg alla avsnitt av solsidan..
Hahahaha jag ÄLSKAR det programmet...Hur bra får de vara liksom?
Somnade vid 12..Jag och Elin sov på soffan...Lite trångt va hehe..


Anders å David ringde å försökte få ut oss igår hahaha,bra försök grabbar ;)
Tror fan vi måste flytta till Oslo..Det är där de händer hehe...


Idag har ja bara sovit och gått e promenad..Har ju mina pass ikväll så måste ladda lite =)
Imorn e de jobb till 22..Blä..Sen ska ja å Elin bara mysa för på lörda ska vi shoppa..
Fan ja borde inte shoppa mer...Mina pengar tar slut...
Sen ska vi bjuda Erik på lunch som tack för att han fixa me sofforna till oss..
Sen kommer Pia och Caroline  på middag å sen fest hos Fegge å Haris..
Sen sönda kommer anders,c-t och david hit..Då ska vi på spat...Niiiiiice..
Sen nästa v e det mycke jobb..Kan behövas ;) Sen kommer min Mikaela..
Sen drar ja hem..Hahah fan va fort tiden går...And i like it ;)


Åhhhh...Nu ringde mamma....

GRATTIS LILLEBROR TILL KÖRKORTET....WEEEEEEEE =) =) =) =) =) =)


Fan va kul för honom...Weeee.....Äntligen...


Måste köpa en flaska skumpa till han när ja kommer hem...


Nu ska ja bränna en ny spinn skiva....


Lägger ut lite bilder från igår å på mina nya skor ja köpte igår också =)
Älskar uggs...Synd att de inte är gratis ;)


Löv







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0