Piggelin =)

Elin kallar mig piggelin..Jag förstår henne..
Va e grejen me att ja aldrig sover...Dö trött igår efter träningen..
Men kunde likförbannat inte sova..Låg å höll Elin vaken..
Sen vakna jag pigg som en lärka kl.06.45 hahaha..Sinnes...

Kommer väl somna på jobbet ikväll..Har 3 bursdagar...Fy....

Igår gick träningen jätte bra..Fick ett jätte fint mail av en kund senare på kvällen =) =) =)
Jag har nog alrig svettats så mycke haha,va kom de ifrån liksom ?!
Såg ju ut som att jag dog hahahah..

Jag har haft en riktigt bra träningsv...Weeee..Äntligen börjar de kännas riktigt lätt =)
Idag blir de bara en promenad på 1,5 timme..Kroppen måste få vila lite...
Sen nästa v jobbar ja mycke mer..Men man har alltid tid för träning..


Så mycke små godis jag ätit senaste dagarna har ja nog aldrig gjort..
Men så länge ja tränar så mycke gör det ingenting =)

Idag blir de myskväll för mig å Elin..Hon slutar tidigt å kommer till badet..
Sen imorn e det full fart..

Det är strålande sol ute  =) =) =) Wee....

Veckorna bara springer iväg...
Sköööönt...

Jag är hemligt kär <3 <3 <3

Men det kommer aldrig sluta bra...Som alltid när de gäller mig...
Distans e inte bra...
Kuk....


=)




Jag ska göra en ny tatto...We...

När ja kommer till Sthlm...Ska bara lista ut va de ska stå =)
Jag har bokat tid för att färga å klippa håret..
Också för å förlänga ögonfransarna...
Å så ska ja boka en tatto =)
Allt på en v...Niiiiiice....


Kärlek folket...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0