Regn

Det är ganska mysigt när det regnar ute..
Får inte ångest över att man sitter inne hehe..


Va e grejen med att ja inte kan sova länge?
Vaknar alltid runt 6..SUPER pigg...ORKA!!!!
Sen mitt på dagen dör ja typ av trötthet...
Kanske e för ljust inne i sovrummet...Aja..


Jobbade som sagt p åspat igår..Tiden gick faktiskt fort..Massor att göra..
Elin kom hem..Ja va sjukt trött så ja gick å la mig..Kul kompis ;)

Men nu har ja faktiskt städat hela lägenheten..
Sen gjort frulle...
Frallor med avokado,ägg,kaffe,druvor,smootie =)
Mumma va? Sen massa tända ljus...Elin sover fortfarande...Jag ska snart väcka henne..
Vill att hon ska få sova ut lite eftersom hon jobbar så mycke...

Idag ska vi tillbringa våran dag på spat..Bara basta,sega och äta gott..De förtjänar vi..
Sen ska vi ha våran FEST ikväll...Weeeee...HUR KUL???????


Kommer komma så många å alla e så laddade ;)
Hoppas grannarna inte dör på oss..



Jag drömde om P inatt igen..Va e grejen liksom?

Btw..Hahha ja har lurat typ 10 st att ja har kille..
Va e de me äckelkillar på spat och i butiken som tror dom har halva inne..Usch....
Blääää...Jag vill ha en person å de går typ inte haha...Tragiskt va ;) ???

Hoppas verkligen Amanda hittade en bra tåg å att hon kommer snart...

JUSTE!!!Anders flyttar hit på måndag..Weeeeee
Hur kul????!!!
Bara 3 dagar kvar tills ja har honom här <3 <3 <3
Sen ska vi sova hos killarna i Oslo nästa v..Å träffa några andra killar ja lärt känna..
David och C-t....Vi ska ha sleeeeeeep-over ;)


Nej nu ska ja väcka min prinsessa....


Kärlek

Måste visa nå kul...
Hahaha tror ni elin va trött eller..Tröjan ut och in och byxorna bakåfram hahahahhaa..
Ja skratta så ja grät...


Juste..Vi har ju börjat vårat nya liv ;) Kolla  kylen !!!



Sen hade ja köpt nya blommor tills elin kom  hem =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0