Segast i stan!

Fy min kropp skriker sov..Men ja kan inte..Helt sjukt...

Elin e fortfarande jätte sjuk..Nästan värre idag =( Stackarn...
Hon hade gjort världens godaste middag igår..Trodde inte min fru va en sådan kock ;) Pluspoäng..

Jag hoppade in å körde suzannes spinning igår..De va tufft..
Nu blir ja träningsfri några dagar..Ska ju jobba massa..
Sen kommer mikaela å då blir de mys mys mys....

Blev inbjuden till en till fest på söndag..Nu blev det beslutsångest..
A..Tjejerna får bestämma så följer jag dem =) Lättare så...
För som jag ALLTID gör..Skiter i allt å bara ligger hemma för att ja inte kunde bestämma mig..
Å de e inte aktuellt 16 maj ;)

Börjar jobba om 1 timme.Vill inte..Vill va hemma me Elin..
Men ledig imorn..Hoppas ja...

Har typ ingenting vettigt å skriva...
Motivationen är på 0....

Blev ett jobbigt samtal från en familjemedlem igår..
En som verkligen behöver hjälp..
Så när ja kommer hem nu ska han in på klinik!!!!!


Juste en rolig grej har hänt =)

Mormor å morfar kommer hit den 8 9 10 juni.....
Hur kul???!!!!Älskade morföräldrar..
Dom har alltid varit mina bästa vänner..

Nu ska ja äta lite lurre..

Have a great day...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0