Sjukling

Min lilla fru är jätte sjuk =(
Förkyld,halsont och feber...
Stackarn..Jag får ta hand om henne när jag slutat...

Hon är påväg hem från jobbet nu..Jag ska snart iväg på mitt..
Ska jobba spat,sen hålla i suzannes spinning..Det blir kul =)

Jobbar alla dagar denna v..å hela helgen..
Fick ett as gulligt mess av Mikaela som ska flytta hit =) =)
Hon kommer om bara 4 dagar...Wooop wooop
Men nu ska hon bara söka jobb å så..
Sen flyttar hon hit i början av juni...

Hoppas bara inte ja också blir sjuk nu,för  de finns de verkligen inte tid för..
Jag får helt enkelt inte känna efter..Visst att man e förkyld,men sålänge halsen e bra..

Håller på att planerar sthlm vistelsen för fullt å örebro också..
Hoppas verkligen att allt blir kul och att man inte har för höga förhoppningar...

Men hallå..Jag ska va me hoff å keno..Kan man ha tråkigt då ;) ???!!!!!

Nej nu ska ja lägga mig på sängen å vila lite innan jobb...


Idag tänker jag vara kär i dig <3 <3 <3 <3 <3 <3
Hoppas verkligen saker blir som jag önskar...



Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0