Sol

Älskar soooool....

Gått en långpromenad längst vattnet...1,5 timme..
Nice...

Efter allt skit man tryckt i sig denna helg så är träning denna v väldigt viktigt ;)
Händer en hel del kul nu..Så skönt..

Bra jobb denna v och Oslo =)
Sen lördag fegges å haris inflyttningsfest..
Min fru e fri hela helgen <3

Nästa v.Ännu mer jobb å sen e de ju 17 maj..
Hoppas hoppas hoppas p kommer..
Skulle bli så himla glad då..

Helgen efter de är det ÖREBRO...Weeeee...

Jag å frugan ska ha långhelg..OM de inte blir så att hon måste jobba,men då åker vi bara
helgen efter..Jag ska försöka klämma in Sthlm oxå...
Vill träffa vänner och familj...

Nu har jag ätit lunch..Tonfisk,majs å guaccamole...Haha inte så gott kanske,
men anders kommer ju ikväll å då blir de massa massa gottis..
Så försöker hålla igen nu på dagen..

Saknar den svenska maten så mycket..
Fan va gott me kesella vanilj,eller typ riktigt lagad mat..
Eller en svensk kebab eller pizza hahha..
Här smakar de bajs....


Nu ska ja fösöka få lite sol på min kropp...Jaha precis när ja skrev gick solen i moln hahha..
Inge typiskt....
Men börjar jobba om 2 tim så behöver lite luft...

Jag jobbar inte alls lika mycke som förr..De e lite dumt för ja har hamnat i nån flummig
shoppingperiod..Handlar hur mycke som helst..Bra på å spara..
Alla sparpengar är hejdå med....

Men what ever...Man lever bara en gång å då vill man va fin ;)
Måste fixa håret när ja kommer till Sthlm också..Ser ut som en kratta...
Men har man en bra frisör så vill man inte gå till nån annan..
Så maria..Flytta till norge hehe...

Nej nu orkar ja inte skriva mer..
Baj baj baj baj







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0