Sooooooooooool! =)


Har haft vääärldens lyxigaste dag idag...
Imorse hade Jessica gjort såå mysig frukost med massa frukt och gröt =). Sötnos!
Morgonpromenad i en timma.. Sjukt skönt.
Lunch på ballen, såå fräch kycklingsallad med guacamole.... Är inte det det godaste som finns?? Löööve it.
Sen solade vi i 3 timmar så nu är man helt röd i fejan...
Vår balkong är guld värd! Vi tillbringar nog mesta tiden där =) haha.
Det har varit heeelt fantastskt väder idag, man har ju varit förbannad på sthlmsvädret... Folk som skriver på facebook att det är 30 grader...Dags för stranden...och picnic i humlegården.. fuck off.. haha! Här har det pissregnat hela helgen....

Är såå glad att Erik drog med mig på kickboxningen igår... jag ska ska ska börja... Dog typ redan i uppvärmingen, har ju legat sjuk ett år nu känns det som iaf... =(.. 98 % killar, sjukt trevliga tränare.. Längar till nästa tisdag =)..

Mamma kommer på fredag!!! Hon ska få en surprice på lördag... Så ska jag visa henne Oslo och lilla fina Drammen =)

Den 10e smäller det, då är det dags för PT-utbildning... =) =).. Ska kanske bo hos brorsan då, om jag får.. =). Det bästa är ju att syrran också ska gå utbildningen... KAn vi stötta varandra.. Kommer bli grymt.

Snart dags för kvällspromenad och träna inför yogan imorn...

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0