Regn

kan inte sova...vaknade kl 4 å har sovit dåligt sen dess..
väntar på att sophie ska komma hem..har tänt massa ljus å städat lägenheten..
hon har vart i karlstad..

idag ska ja söka ett jobb..
hoppas de går bra..
haft en bra helg..jobb hela dagen ifredags..sen lördags träffa ja moster me familj
å seb kom alex å jenn på middag.sen gick ja å jenn ut nyktra..ja kan ju inte gå riktigt så
vi kom hem tidigt..så jävla kuk ont =( träffade d iallafall...hjärtat hoppade...
blir så less på min kropp å att ja inte kan röra mig...
skönt att de regnar för då får ja inte samma press å kroppen iallafall...

såg att elin å anders gått in i ett förhållande på facebook <3 <3 <3
jag är så glad att jag presenterade dom för varann...
dom är verkligen som handen i handsken..
finns inga finare å bättre personer...
så självklart ska dom ha varandra...
dom åker på en weekend nu till helgen som kommer...
älskade underbara <3 <3 <3
saknar er båda....finingar...




nu vågar ja inte skriva mer för hennes dator bara dör hela tiden hahaha....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0