Baaakis... =(


Hihi
Sjukt kul igår! =)
Firade Emilie som äntligen fyllt 20.,..
Jag och pia skyndade hem från jobbet, drack lite vin sen kom tommy och hämtade upp oss...
Blev en del deeptalks massa vin och choklad... farligt..=).
Sen drog vi ner til zeth jag Marlene Pia och Ida..


Stackars ida.. Hon hade en liten grej med en av killarna på förfesten.. Allt va jättebra i början, dans å schotts..
Så snackar hon med en annan kille, varav C blir dum i huvet och börja skrika på henne.. Hörde att han hade tagit stryptag på henne... Stackars lilla,, synd att man inte va där just då,.. PSYKFALL!!
 
Annars va det en kanonkväll..
Marlene och hennes jäkla tequila shotts alltså.. haha. usch!!

Jag och Pia däckade på en gång i sängen... Marlene och Thomas festade vidare i vardagsrummet haha...

Va lite småsegt å dra iväg till jobbet idag... Skönt att man inte hade träningspass,,, Man börjar lära sig...

 Ska köra cykel imorn 07:10..
Fan alltså att jag tog på  mig det passet hahah... tyyyyypiskt..

Ögonen går i kors.. Tröttis...

Mitt hjärta kommer på onsdag, Skyndaskynda hem till mig!! =) <3


Sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0