Hejsan

Blåser storm ute..Hm...


Hade världens mysigaste kväll igår =)

Jag och frugan hade möte på stan,sen gick vi å shoppa hela dagen..Hitta as coola kläder
som mamma tyckte va AS fula när jag kom hem hahhha ;)

Sen möte vi upp Jessica och Sophie..Kan vi 4 ha tråkigt ihop ? Hahahaha..
Söta kusin Jennifer var självklart också med <3
åt middag ute..Jag åt en super chesarsallad å massa pizza som ja snodde av jenn hhe ;)

Satt å prata skit å skratta i ca 4 timmar..Såååå härligt...

Sen åkte vi hem..Då var de stop i trafiken för nån hade hoppat =( Fy så obehagligt...
Stackars folk som såg detta å personens familj..Tycker tunnelbanehopp är så ego...



Idag kommer Jannica till mig..Vi ska åka ut till bess...
Sen ska vi självklart shoppa lite =)


Min hals mår fortfarande skit å huvudet med...Hur lång tid ska de ta å bli frisk igentligen?



Nej nu ska ja göra mig iordning..
Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0