Lite frågor =)

Lovar du att vara ärlig? Alltid

Du heter?
Jessica Sofie Louise


Smeknamn?
Puffen,Jerry,Snuffan,Jerpan,Sickan,Grynet,Esa m.m Kär barn har många namn ;)


Beroende av?  Pepsi Max och choklad


Vad tror folk om dig?
Att jag alltid är glad och super mycket energi och stort ego


Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt leende och min artighet =)


Hur imponerar man på dig?
Att få mig att skratta


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Hei vennen.ja var kjempe kosligt =) Vi finner på noe snart vi =) bare si en dag det passer =)


Sprit, cider, vin eller öl?
Sprit


Hur svarar du i mobilen?  Hej älskling!!typ alltid :P


Antal timmar sömn inatt?
10 va helt död från helgen ;)


Brukar du komma i tid?
Oftast..Hatar själv när andra inte gör de..Respektlöst

När mår du bra?
När jag skrattar och är med dom jag älskar


Vad tycker du om fötter?
Barns fötter e söta,vuxnas äckliga


Rakar du benen?
 slarvar fan med det hehe


När brukar du oftast gå och lägga dig?
någonstan mellan 01-03


Är du blyg?
Beroende på tillfälle


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?
Ligga så mycke ja kunde och runka!

Är du bortskämd?
Ja! när det behövs


Vad längtar du tillbaks till?
Min tid på Lillsved

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag har nog världens bästa vänner.Är så lyckligt lottad

Hur gammal är du?
24..Fy...


Tycker du om någon just nu?
Jag tycker om många ;)


Vilken tid gick du upp idag?
11.36


Har du sovit i din egna säng inatt?
Yes med Elin och Anders hehe


Är det okej att gråta?
Det är mer än okey..Nödvändigt..

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Det räcker inte så långt hehe,men skulle skämma bort min mamma och sedan kontant insatts till en lägenhet.


Har du tatuering?
Jag har 1 st.ARS AMANDI.Betyder konsten att älska på latin.Jag och Elin har samma..Den står för våran vänskap.Det är det mest värdefulla ja har på min kropp <3


Har du piercing?
Nej


Vill du gifta dig? 
Självklart, stort fint bröllop


Vill du ha barn:
 Känns väldigt långt bort just nu men sen så ;)


Är du bra på att laga mat?
Grym!


Är du flygrädd?
Älskade att flyga förr,nu e det sådär halvkul


Vilken är din favoritglass?
88:an mjukglass,sandwish hehe de va fler än 1 :)


Tycker du om sushi?
nej fy


Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Kvälls


Vilken ögonfärg har du?
Gröna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0