Sjuk helg!

Asså...Jag är såååå jävla nöjd..På alla sätt ;)

Fredag..Kom hem vid 7..Mamma hade gjort världens mysigaste frukost till oss =)
Sen möta frugan å sophie å kramas lite...Sen kom alexandra..
Vi skulle färga mitt hår brunt...Haha det blev platina blont istället..
Asså.....

Jag grät å skratta samtidigt hahaha...Men alex va så söt å gjorde
om det så de gula försvann..Ja såg ut som en kyckling...Fyyyyy...
Sen spraytaning...Sjukt nöjd..Hötorgskliniken...Kostar bara 250 :- för helkropp..
Do it...
Sen kom alla underbara vackra tjejer till sophie på kvällen...
Vi drack å snacka skit...Sen collage på middag...as god mat...

Asså serri..Killen brevid mig ba- lite personlig fråga,men när du solar solarium,solar du naken då?
Ja ba -A..
Han- Ja med..Men ja lägger alltid boxern över snoppen så ja inte får in strålningen..
OKEY!!! Skiter väl ja i hahahahahah...Sen åt han inte utan satt bara å kolla på när vi åt..Aja..
Blev dans på borden å klackar i taket...Gick sen vidare till  V,Amba och Whiteroom...
V lukta svett amba va...tänker inte ens kommentera men White va gaaaalet bra ;)

Sen stod ja å frugan utanför å snacka skit me vakten till halv 6 hahaha..skööönt...

sen hemlig ort....


Lördag..DÖD!!!! dubbelsidig ögoninflamation...Tackarrrrr...
Varar som fan å svider...Huvudet sprängs pga alkoholen å ca 0 timmars sömn ;)

Japp då var det släkträff sen da..haha mitt förslag..aj aj aj ;)
riktigt trevligt...älskar min familj...


sova å största godispåsen ;)
sen hem till sophie å lämna packningen sen till jackie..
7 tjejer som snacka skit å drack ..trelivgt..
sen drog vi till Collage...eric hade bord där så vi vr med dem...
sjukt mycke folk..beror nog på att de va halloween..
sen drog ja å sophie till Amba å sen till white =)
sen till amba igen å sen white igen hahaha,fråga inte..

hemma hos sophie vid 5...

sen hände lite saker å ja kände (känner) mig nöjd ;)



idag..sovit 0 timmar..å nu väntar ja på att jonull å edis ska komma hem så vi kan dra till norge igen..

nu stannar ja i norge i 1 månad iallafall


love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0