Sthlm imorn ;)

Japp..Imorn drar man hem till Sthlm...
Jag ska på en middag på Collage på fredag...
Jag har med mina finaste bästa tjejer ;)
Kan de bli bättre?!

Alexandra hardestam
Sessica nodin
Sophie andreasson
Johanna Anderson
Marie revedal
Moa evaldsson
Angelica jenmert
Ida nielsen
Madelene lund

M.m

Huuuur kul blir inte de då ;) ?????
Vi ska alla träffas på en fördrink hemma hos Sophie..
Sen drar vi vidare till Collage å slår klackarna i taket..Wooop wooop..
Heeelt magiskt...


Lördag ska ja träffa hela min kära familj...
Ska bli underbart...Sen får vi se vad ja å Sophie hittar på..
Visning och sen...Allt kan hända..
Åker tillbaka till Norge tidigt söndag morgon,så får inte gå in för hårt på lörda hehe..


Haft en helt awesome kväll =) =) =)

Var å träna först med Elin..Spinning å pump..
Sen hem å laga middag till oss..

Drog vidare sen till fina fina E <3
Där han hade sina vänner..
Dom e för roliga alltså..
Eirik kan verkligen få en att skratta...


Innan ja åker imorn ska ja å Elin ha mysdag..
Gå på stan..Sats å kära Zumba..
Sen till badet å köra dans och power =)
Sen bara dricka vin å slappa på spat =)



Nu känns livet lite lättare igen <3

Fick massa fina bilder av hoff idag från gotland...
Såååå härligt å få drömma tillbaka..
Vi hade de verkligen underbart....

Pratat me fina Sam också...
ska träffa han på en snabb fika på freda,om vi hinner med =)

Sov gott

Love Jess

Jag och min älskade Elin




Gotland på Fårö =)




Utgång hemma ;)



Fina E ;)


God natt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0