Förkyld

Både jag och Elin är förkyda och jag är super seg å har huvudvärk..
Typiskt..Finns liksom inte riktigt tid för de..
Vi håller pass å sen går ju va utbildning i helgen...
Får dricka mycke honungsté å äta vitlök så vi inte blir sjukare...

Om bara 5 dagar är jag hemma...
Skönt på ett sätt,men läskigt på ett annat..

Vill ja bo i Norge eller Sverige?!!!
Jag veeeeeeet inte....
Uscha va svårt...
Ska vi stanna till sommaren iallafall?
Eller säga upp lyan nu å dra i December..
Tusen tankar....


Idag ska ja försöka å läsa boken ja ska "kunna" till kursen på freda..Fattar inte ett skit typ :P
Står ju på norska..Förstår benen,leder, m.m bättre på Latin hehe...
Men ska fösöka...

Gick livräddarkursen igår..Gick bra..Ja va bättre än badvakterna sa susanne =)
På lördag kväll ska vi efter kursen äta middag här å sen ut å dansa (om vi orkar)
NYKTRA!! Jajjemen...


Ska leka me peter de första ja gör när ja kommer hem..Lovade hand e..Söta..
Han kommer å hämtar mig vid bussen..Sen ska jag vara med besim tis-tors..
Jag har bestämt de ;) Sen jobb tors-sön..

Sen ska ja å marren leka också =) =) Det ska bli suuuper mysigt..
Jag längtar...Hon har köpt en öppen spis som vi ska äta gottis vid hehe...

Nu ska ja leta efter Ipren...Huvudet värken..Fuck....





Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur har din dag varit än så länge? :)

2010-09-22 @ 13:02:31
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0