God morgon!

Vaknade av killarna nyss..
Dom ska å kolla på en lägenhet...
Hoppas verkligen att dom får den =)


Elin är i Oslo..Kommer hem runt lunch..
Vi ska mysa...Så fort hon åkt igår fick ja sms..-Ja saknar dig redan,kändes
dumt å åka ifrån dig =( Skyndar mig hem..

Söta <3

Mikaela sov hos eirik..Hoppas de gick bra...

Idag ska ja å killarna gå ut till spiralen..Det är så vackert där uppe =)
Sen ska ja träna..Elin har ju sina pass..Hoppas viktor å Daniel kommer på den också..

Imorn ska ja sova hos dem =) Jag å grabbarna hehe..
Elin åker till Gbg å mikaelas kompis kommer!

Har en del jobb samtidigt som ja ska hem till Sverige..Men ja vill faktiskt hem, så de får bli så..
Förstår ju att ja inte kan få jobba massa när ja åker fram å  tillbaka.Men de får vara så nu,,,
Jag vet ju som sagt inte hur jag vill göra...

Längtar iallafall efter min å elins resa <3 Det är mitt mål just nu...


Nu ska ja sätta på lite kaffe å bara slappa =)


Jag saknar min Jenn...
Hon kallar mig sin eksem häst..Inte för att ja har eksem utan för att ja har så tunt hår=(
Hahahahha cp <3




Så jävla kul..
Lite jag kan spänna ut magen hahhhahaha.....
Ser verkligen hög gravid ut...
Vi kör före å efter bild :P









Hejdå =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0