Göteborg!


Då sitter man på bussen till Götet...
Sjukt najs med internet!!!
Hade en jättemysig kväll igår i Oslo!
Tycker om Oslo, flyttar kanske dit efter vår resa i januari...

Heeelt fantastiskt att ha tillbaka Jessica <3
 
Vi skrattar ju hela tiden... =)
Vi är sååå olika ibland...
På morgonen behöver jag snooza 3 ggr och sen minst en halvtimmes tystnad innan man är normal...

Jessica flyger upp på direkten när klockan ringer och kan gärna få för sig att möblera om i lägenheten! =)..
Min lilla mupp!

Ska bli såååå kul å träffa min systeryster!!! <3
Å så kommer Johan också.. trodde man inte...
Så jag Johan hans kompis och Mr fitness förfestar i Zlatkos lägenhet tills heddan och han kommer dit!
Sen får vi se vart vi går ut... Grabbarna bestämmer.

Ska försöka hinna träffa danne när jag kommer fram också... Har ju inte träffat han sen i våras =(.. Nyinflyttad i Göteborg e han! =)

Har väl en och en halvtimma kvar nu! Weeeeeeeiii!!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0