Hejsan

Nu sitter man här AS trött...
Jobbade igår..Puhh...Hade 56 barn på kalas...Det är ganska jobbigt hehe
Men de gick bra..Kom hem vid 22...Sen kunde ja inte sova...Tyyyypiskt...
Men hade trevligt med Mikaela och Becca...Vi låg å as garvade åt sjuka saker när jag igentligen
borde sovit för länge sen....Somna väl vid 2 eller nått..
Skulle tränat idag..Men Hilde ringde å fråga om ja kunde jobba..Självklart!!!!
I need money ;) Hehe..Så nu jobbar ja hela helgen..Det är bra...

Ikväll kommer Viktor å Daniel till oss tror ja..Annars ska ja å Mikaela ha myskväll själva =)
Så de så hehe..Kolla på nån bra rulle..Det är liksom redan den 11 idag..Sjukt...
Nästa helg e de jobb,sen helgen efter utbildning,sen åker ja hem i 3 v...
Herre vad tiden går fort...Jag har träningsvärk i mina vader...Så in i h...
Men ja som inte ens rörde på mig igår..
Hade världens svullar dag..Åt precis hela tiden hahaha..
Sen choklad,choklad å choklad..Jag som inte skulle äta godis..Tyyyyyyypiskt ;)
Men man lever bara en gång..



Det regnar här..Så då e de skönt å jobba =)


Slutar 18.30 så de går ingen nöd på mig =)

Imorn kommer min älskling hem igen ...Weeee...

Hoppas hon har de knall bra ;) hehe...


Vi ska planera å prata om framtiden..Känns som att man måste göra de...


Ha en toppen lördag alla..'
Puss

Saknar dom här 2 tjejerna huuuuuur mycke som helst!!
Älskar er!!!





Många grodor innan man hittar prinsen ;)

Jessie james x 2 

 x











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0