Hemma <3

Peter kom å hämtade mig igårkväll vid tåget=)
Tack snälla <3


Kom hem till min älskade mammi =) =)
Hon hade gjort soppa å mackor..
Tänt ljus i hela lägenheten å bara hoppade på mig när jag kom å överöste mig med pussar!


Älsakr min mamma över allt annat..Jag blir helt varm i kroppen när jag tänker på vilken
fantastisk mamma jag har..Hon har alltid gjort allt för mig å Jonathan även om hon vart tvungen å
vända sig ut och in...Alltid lyssnat å kramat när man behöver det som mest..Gråtit ikapp 100 gånger
och även skrattat så magen krampat.Jag har inte en enda hemlighet för min mamma =)
På gott å ont ;)

Jag har världens bästa mamma!


Hon var så rolig igår ba- Jessica,kan vi inte gå ut å tjuvröka?
HAHAHAHAHA mamma <3
Så de gjorde vi..Hon satte en handuk på huvudet å jag frågade varför.
- Jo men då luktar inte mitt hår så Leif märker inte de då hahaha....

Idag ska jag möta bess..

Hoppas de blir bra..Köpt en liten sak till honom =)


Saknar Elin redan....Sjukt alltså..
Farligt beroende av varandra...

Imorgon kommer frugan också..
Har mycke bollar i luften nu å många som ska hinnas med att träffa...


NU ska ja hoppa in i en dusch..

Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0