Kurs och sjuk

Idag börjar min kurs..

Jag är sjuk!!!!!

Trött som helvetet själv.....
Sover inte..Lägger mig men när ja väl ligger så e huvudet bara tomt..Fattar ni??
Går inte att somna..

Huvudvärken e tung..Går liksom inte över..Å jag frågar tydligen samma fråga flera gånger å e allmänt vimsig..

Va e de som händer haha..

Det är lite komiskt att jag ska sitta hela helgen å bli pressad med information när ja inte ens hör
vad jag själv säger....Det går bra nu..Å hoppa upp å ner i vattnet å på land..
HAHAHA kan bara sluta på ett sätt....


OM 3 dagar får jag pussa på min mamma =) =) =)

Det gör mig riktigt glad iallafall....


Puss på er..Ha en toppen helg...
Kramar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0