Luktar flodd hund i trappuppgången...

Fy fan för våra grannar!!

Luktar hund i hela huset... Jag öppnar fan inte dörren...
Vad har dom gjort???? Bränd hund luktar det.... uäck!!!!
Äckelgrannar alltså...

Klokan är snart 1... Pigg som tusan är man...

Har bjudit Eirik på 3 rätters ikväll... Jag bommade ju vårat vad... Han skulle sluta snusa och jag röka... Tyyypiskt!
Så det blev toastskagen till förrätt.. glacad kyckling med grönsallad avocado mm... Och brownie och grädde till efterrätt =)

Han va imponerad! =)

Nu sitter jag och min lilla fruga i soffan och myser med våra datorer...
Jess borde sova... Hon ska upp tidigt imorn och ta på sig sin baddräkt moahahhahhahahhahahhahhahahha!
Hon har vattengympautbildning. hihi!

Imorn fyller söta lilla Pia år... Så jag och Mickan ska dit och fira henne.. Sen får vi se om det blir utgång eller vad som sker...

Skön kommentar från min kära papps... Vi snacka på skyoe i kanske 10 minuter... Så säger han
"Lilla gumman! Nu blev jag så vååååldsamt kissnödig.... KAn vi prata en annan dag!
Vadå vilja avsluta samtalet... haha... dumdum!

Snacka om sjuk åldersnoja jag fått... Köpte ett antal antantirynkkrämer och massa annat häromdagen..... Blivit sjuk i huvudet?? Ja!

Dags å sova... Velväre imorn....  Å förmodligen 511 bursdagar.. Jag Älskar barn!







<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0