Lycka

ASSÅ!!!!!!


Jag är sååååååå lycklig...
Idag gick ja å anders till elin på spat när hon jobba..Vi skulle bara softa..
Då kommer vi dit..Elin ba - kom ja har fixat mat där uppe till er...Vi ba okey..
Tänkte inte mer på de...Vi kommer upp..Då ligger de 2 personer där me handukar över huvudet..
Ja reagera men tänkte inte mer på de....Efter ca 2 min tar de av handukarna..
Jag får VÄRSTA chocken hahahahah...


MIN marcus gåverud å elin hoffmeister...
Asså..Guuuud så ja grät hahaha...
blev så lycklig å chockad....


Hinner inte skriva mer nu men ja är nog världens gladaste tjej =) =) =)

Nu ska marcus å anders laga middag till oss..Ja har hadlat godis hehe..


All kärlek






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0